Vormsel

Het vormsel is een belangrijk moment in het leven van onze kinderen binnen onze katholieke geloofsgemeenschap.
Jij kiest als ouder voor je kind om hen te laten deelnemen aan deze gebeurtenis en misschien heb je er ook al
met hen over gesproken.
Vanuit de pastorale eenheid en alle parochies uit Schoten hechten we veel belang aan de voorbereidingen naar dit bijzondere moment.
We werken samen met heel wat vrijwilligers en ouders die zich als catechist inzetten om van dit traject een zinvolle en leerrijke
voorbereiding van te maken op het uiteindelijke vormsel.

Enkele praktische afspraken:
– In principe volgt je kind de voorbereiding in de parochie van je woonplaats.
– We gaan ervan uit dat je kind de volledige voorbereiding gedurende het jaar ook zal volgen
– Voor het vormsel 2025 komen de kinderen die geboren zijn in 2013 in aanmerkingen

Wil jij je zoon of dochter graag laten deelnemen aan het vormsel of wil je meer informatie over dit initiatiesacrament? Kijk hieronder naar de verantwoordelijke voor jouw parochie en stuur gerust een mailtje.

ParochieUurDatumContactpersoonEmail
H. Familie14:3003/05/25Hilde Steynenhildesteynen@hotmail.com