Parochieblad Schoten

Een grote gemeente als Schoten staat nooit stil. Er zijn elke dag nog tal van activiteiten van de vijf kerken en hun verenigingen.
Wist u dat al dit nieuws verzameld wordt en dat u dit gewoon thuis kan ontvangen in uw brievenbus?

Kerk & Leven is het parochieblad waar de parochies al tientallen jaren hun nieuws en vieringen aan huis bezorgen en sinds kort ook digitaal!

Wenst u op de hoogte te blijven van wat er gebeurt in uw kerk, alle parochies van Schoten, de Pastorale Eenheid en heel Vlaanderen?
Abonneer u dan nu op het parochieblad “Kerk en Leven“.
U krijgt deze heuse krant wekelijks toegestuurd, krijgt dagelijks exclusieve artikels online en ziet zo alles wat er gebeurd in uw parochie en in de wereldkerk, voor slechts €60 per jaar. Dat wil zeggen dat u maar €1,15 betaald per week voor al het nieuws uit uw regio op papier en online!

Bestelt u midden in het jaar, dan worden de enkel de komende maanden nog aangerekend.

Voor het aanvragen van een abonnement kan u terecht bij onze lokale redactie: niki_steurs@hotmail.com

Parochieblad niet ontvangen: FORMULIER VERZENDEN KLACHT

Verhuist U? Dan kan u hiervoor onze abonnementenafdeling aanspreken: niki_steurs@hotmail.com