Samenvoeging parochies bijeenkomst pijler Financiën

Donderdag 19/10/2023
om 20u in de Vlaamse Zaal te Bloemendaal
Paalstraat 285, 2900 Schoten

Na een deugddoende vakantie pikken we de draad terug op en werken we verder aan de ‘nieuwe’ visie van onze toekomstige parochie (Sint Filippus, Heilige Familie en Sint Cordula). De bijeenkomst  is in de eerste plaats voor mensen die belangstelling hebben bij deze pijler of er binnen onze parochies mee bezig zijn. Daarbuiten bent u zeker welkom met nieuwe ideeën of als u wil meewerken aan de specifieke toekomst rond financiën.

Bent u niet vrij en wilt u toch graag op de hoogte blijven? Op de website komt voor de samenvoeging een pagina met alle informatie en agenda’s. U kan daar na de vergadering lezen wat er gezegd is en op een ander tijdstip of via mail nog bedenking / opmerkingen bezorgen. Nadat alle pijlers aan bod zijn gekomen volgt er nog een laatste overleg. Daar bespreken we alle 5 pijlers en luisteren we graag naar uw mening.

Deze overlegmomenten zijn dus een opportuniteit om mee te werken aan de toekomst van onze nieuwe parochie en de 5 pijlers waar zij op zal steunen.

Tot dan parochies St. Cordula, St. Filippus en Heilige Familie

• Datum : 19 oktober 2023
  • Tijd : 20:00 - 22:00 (UTC+1)
  • Locatie : Paalstraat 285, 2900 Schoten