Snoeiactie pastorie Heilige Familie

Beste vrienden, sympathisanten van de Heilige Familie,

We gaan meteen met de deur in huis vallen. De tuin rond de kerk en de pastorie moet nodig gesnoeid worden. De vrijwilligers die jarenlang het beste van zichzelf gegeven hebben zijn op een gezegende leeftijd gekomen. We hebben reeds iemand die het gras zal maaien. Maar we zoeken nog enkele kandidaten die kunnen snoeien en harken zodat de tuin terug kan gebruikt worden door de vele verenigingen, toekomstige communicantjes, vormelingen en zo meer, die onze parochie herbergt.

Wij zouden “de grote snoeiactie” organiseren op zaterdag 26 oktober tussen 10 en 16u.  Het is wel de bedoeling dat jullie tuingerief, snoeischaar, hark, verlengkabels e.a. meebrengen.  Wij voorzien koffie, thee en een knabbeltje.

Laat even weten of je er bij bent en welk materiaal je kan voorzien op heiligefamilieschoten@gmail.com

Heb je nog vragen of reacties, laat maar komen.

Met vriendelijke groeten,

De kerkraad

Karen, Maria, Stephanie, Pascal,  Hilde en Alvi

• Datum : 26 oktober 2024